blommor i håret

publicerat i ALLMÄNT;
idag har jag sprungit på stan eller ja inte sprungit men gått ? köpte massa behövligt smink, höll på o ta slutt här heima. men hua vad jobbigt. alltså jag hatar att köpa smink men ändå så gillar jag de ;) jag tycker det är dyrt med smink men det är kul somfan att handla det haha förvirrande,
sen så fick jag i alla fall med mig en jätte fin blomkrans till håret för 99 kronor :) har letat efter en sådan som en gaaaaalning sjuuukt länge. så nu hittade jag äntligen en fin som jag gillade mycket! från glitter btw. fast sen så skulle jag tipsa er om att göra en egen sådan, det är faktiskt billigare plus att man får ta på det blommor man själv vill. dumt av mig att inte göra sådå tänkte ni nu, men jag va för lat hehe. 
sitter nu i sängen, nyduschad och fräsch. ikväll ska jag bara vara hemma och pyssla på :) 
imorgon är det storfest, då vi ska fira filip som fyllt 20. baaam. det blir nog helgrymt
pok
 

Kommentera inlägget här :